همه آهنگ ها

با دویدن برق شهر را تامین کنید

با دویدن برق شهر را تامین کنید
با دویدن برق شهر را تامین کنید

شاید ورزش کردن در حالی که میدانید با دویدنتان به تامین برق شهر خود کمک میکنید لذت بخش تر باشد،مدل مفهمومی Green Wheel شبیه به چرخ دویدن موش های همستر در اندازه بزرگ است که نه تنها به سلامت شما کمک میکند بلکه یک منبع انرژی سبز برای تامین برق چراغ های راهنما و خیابان ها نیز میباشد.

فارس 98

این مدل مفهومی که توسط Nadim Inaty طراحی شده است میتواند در فضاهای عمومی در شهر مانند پارک ها نصب شود تا مردم با دویدن بر روی آن برق شهر را تامین کنند،زمانی که در حال دویدن هستید الکتریسیته توسط دینامی که بر روی چرخ های زیر پای شما قرار گرفته بدون هیچ سوخت فسیلی ایجاد میشود.

فارس 98

بر طبق گفته طراح،تکه هایی از چمن های مصنوعی در اطراف این چرخ میتواند قرار گیرد تا تصویر و منظره لذت بخش تری برای دونده ایجاد شود،همچنین نباید نگران افتادن از روی این دستگاه باشیم زیرا نرده های ایمنی با قابلیت باز و بسته شدن برای ورود،خروج و حفاظت از شما بر روی Green Wheel نصب خواهند شد.

فارس 98

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:فارس 98


(1) با دویدن چربی های خود را بسوزانید - پارسینه
با دویدن چربی های خود را بسوزانید - پارسینه


(2) برق اضطراری یا یو پی
راهنمای خرید اینترنتی دستگاه برق اضطراری یا یو پی اس ارزان - کیمیک


(3) 6 ابزار برای تولید برق از فعالیتهای
6 ابزار برای تولید برق از فعالیتهای فیزیکی بدن شما


(4) معرفی هشت روش برای تولید برق رسانه کلیک
معرفی هشت روش برای تولید برق رسانه کلیک


(5) نایکی مدل Zoom Pegasus
مشخصات قیمت و خرید کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل Zoom Pegasus


(6) زنانه ریباک کد DV5465
مشخصات قیمت و خرید کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک کد DV5465 دیجیکالا


(7) زنانه ریباک مدل CN6532
مشخصات قیمت و خرید کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل CN6532 دیجیکالا


(8) تغذیه مناسب ورزشکاران سرعتی و دونده های
تغذیه مناسب ورزشکاران سرعتی و دونده های استقامت - مشرق نیوز


(9) تولید برق شهر به وسیله دویدن
تولید برق شهر به وسیله دویدن. شاید ورزش کردن در حالی که میدانید با دویدنتان به تامین برق شهر خود کمک میکنید لذت بخش تر باشد. مدل مفهمومی Green Wheel شبیه به چرخ دویدن موش های همستر در اندازه بزرگ است


(10) برای خوب دویدن این نکات را رعایت کنید
6. هنگام دویدن با صاف نگهداشتن تنه بدن را کمی بهطرف جلو متمایل کنید. 7. هنگام دویدن بهطور مستقیم حرکت کرده و فاصه 5 تا 10 متری را نگاه کنید. 8. در هر هفته سه بار و هر بار 30 دقیقه بر حسب زمان فراغت بدوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا