همه آهنگ ها

بر روی زمین موجودات فضایی سیاره های دیگر را می یابیم

حتما در فیلم ها و مستندات مرتبط به کشف موجودات فضایی و حیات در سیاره های دیگر مشاهده کردید که انسانها به با سفر به کرات دیگر تمدن جدیدی را کشف میکنند،اما اینبار از شاتل فضایی و خارج شدن از جو زمین خبری نیست زیرا محققان پی بردند هم انسان ها و هم موجودات فضایی در کرات دیگر میتوانیم از راه دور یکدیگر را مشاهد و به وجود حیات و تمدن در کرات دیگر پی ببرند.

تحقیقات انجام شده توسط آبراهام لوئب از دانشگاه هاروارد و ادوین ترنر از پرینستون نشان می دهد که برق و نورهای مصنوعی مانند چراغها در سیارات دیگر را میتوان با نسل بعدی تلسکوپ های زمینی از راه دور مشاهده کرد.روش اولیه بسیار ساده است،سیارات از طریق منبع نور طبیعی یعنی خورشید روشن میشوند که این به نوعی امضای انحصاری نور طبیعی است و در نتیجه بسیار ساده میتوان نور غیر طبیعی را در سیارات دیگر شناسایی کرد.

فارس 98

لوئب و ترنر می گویند که این روش با استفاده از تلسکوپ های فعلی ما قادر به تشخیص یک سرزمین خاکی در اطراف لبه منظومه شمسی( کمربند کوییپر 50 AU) هستیم اما در آینده ای نزدیک با استفاده از تلسکوپ های قوی تر میتوانیم وجود تمدن در سرزمین های دورتر را نیز تشخیص دهیم.

فارس 98

ممکن است این سوال به میان بیاید که چرا این دو محقق از امواج رادیویی که بسیار آسان تر قابل تشخیص هستند برای تشخیص موجودات فضایی استفاده نمیکنند؟جواب معلوم است زیرا این امواج بیشتر توسط انسان ها تولید میشود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی در آینده ممکن است منسوخ شوند اما نور مصنوعی تقریبا از زمان آغاز بشریت موجود بوده و گزینه بسیار مناسب تری برای تحقیقات است.

منبع خارجی:extremetech

ویرایش و ترجمه:فارس 98

(1) اگر حیات در زمین وجود دارد در هر جای
اگر حیات در زمین وجود دارد در هر جای دیگری هم میتواند باشد

(2) موجودات فرازمینی احتمالا از کهکشان راه
موجودات فرازمینی احتمالا از کهکشان راه شیری و زمین بازدید کردهاند

(3) بزرگترین اکتشافات سیاره های موجودات
بزرگترین اکتشافات سیاره های موجودات فضایی در سال 2019 - مجله

(4) World Wonder موجودات بیگانه فضایی
World Wonder موجودات بیگانه فضایی

(5) موجودات فضایی - noojum.com
هاوکینگ هشدار داد که در صورت شناسایی زمین توسط موجودات فضایی این امکان وجود دارد که آنها در جهت استفاده از منابع و اقامت در زمین ما را مورد حمله قرار دهند. همچنین در ادمه بیان می کند که چالش اصلی ما این است که دریابیم این بیگانگان فرازمینی چگونه خواهند بود.

(6) آیا براستی موجودات فضایی وجود دارند
آیا براستی موجودات فضایی وجود دارند - تمیم خبر

(7) آیا براستی موجودات فضایی وجود دارند
آیا براستی موجودات فضایی وجود دارند

(8) ناسا وجود موجودات فضایی را تایید کرد فیلم
در این میان هستند کسانی نیز که آنها را موجودات فضایی می دانند. این دسته بر این باورند که در این جهان پهناور انسان تنها موجود هوشمند نیست و موجودات هوشمند دیگری نیز به جز انسان وجود دارند.

(9) نظریهای ترسناک در خصوص موجودات فضایی که مو را بر تنتان
نظریهای جنجالی و باورنکردنی در خصوص چهره موجودات فضایی که در سایر سیارات زندگی میکنند باعث واکنشهای متفاوتی در سطح جهانی از سوی کارشناسان و طرفداران فرضیههای موجودات فضایی شده است.

(10) تماس موجودات فضایی با زمین - Sputnik Iran